Vedmak
Участник
Зарегистрирован: 22.09.2005 Сообщения: 400 Откуда: Киев
|
|
|
|
Власти конечно выгодно когда у людей отшибает память,
мер Киева Леонид Черновецкий шел на выборы под девизом, что то вроде - ты имеешь право на лучшую жизнь.
Наверное чтобы киевлянам стало лучше жить и решили поднять квартплату в городе в 3,4 раза. Эта информация на Киев 2000 Это в добавок к подорожанию газа и электричества.
Мотивируют такое повышение "увеличением минимальной заработной платы, цен на материалы, производственные затраты, что привело к увеличению фактической себестоимости обслуживания домов."
Вот только покажите мне того у кого зарплата выросла в 3 раза, ну хотя бы в 2. Реальное повышение зарплат составило, по моим прикидкам, не больше 30 процентов. А 3 раза это 300 % то есть в 10 раз больше.
Нет цены ползут на все и естественно квартплата не может остаться на прежнем уровне – все взаимосвязано, да и деньги на выборы потрачены и их будут отбивать. Но подобное повышение можно назвать одним только словом – грабеж.
P.S. Эх жаль организации реальной нет, (не так то много и нужно, несколько сотен людей на каждый район), – под эту лавочку такую бучу можно было бы устроить, типа массового отказа оплачивать коммунальные счета, действительно массовый целыми домами или улицами. Думаю сразу аппетиты бы поубавились. А так повозмущаются все, но тот кто посостоятельнее перетрусит семейный бюджет и начнет платить, пока тех кто платить не в состоянии выселять будут, а потом и до него очередь дойдет. Хотя все равно в результате, думаю, киевляне значительно «полевеют».
P.P.S. Кстати очень интересно было бы посмотреть на обоснование подобного повышения, какие то официальные рассчеты, а не только слова они должны дать в вышестоящие инстанции, ести их проанализировать можно много чего нарыть. _________________ Каждому свое: птице - небо, волку - лес |
|
Одессит
Модератор
Зарегистрирован: 05.06.2006 Сообщения: 2619 Откуда: город-герой Одесса
|
|
|
|
Да ладно Вам... Реально, квартплата у нас всю жизнь привязывалась к минимальной заработной, а ее таки повысили. Черновецкий, хотя и мудак, тут особо не при чем. Ну, может быть разве что в размере повышения - думаю, в 2-2,5 раза было бы более реально. У нас в стране типичная скрываемая властями инфляция на уровне никак не менее 50% в год. Так что квартплата - так, один из примеров. _________________ На Украине жил - в цирке не смеешься... |
|
Vedmak
Участник
Зарегистрирован: 22.09.2005 Сообщения: 400 Откуда: Киев
|
|
|
|
Одесит спорить не стану опять же по моим прикидкам повышение примерно в 1,5-2 раза - реально и обосновано,
2,5 я бы еще сожрал, но 3,4 это как 40 % прибыли.
Впрочем в самом обосновании постановы, читать оригиналы документов все таки полезно, есть парачка таких великолепных ляпов. Они там сами написали что себестоимость покрывается тарифом наполовину, то есть коефициент должен быть чуть больше 2.
Собс-но вот
Взято с http://www.kreschatic.kiev.ua/?id=2921&page=2
Цитата: |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ (ПРОЕКТ)
Про встановлення розмірів квартирної плати
Відповідно до законів України від 24.06.2004 № 1875-IV “Про житлово-комунальні послуги”, від 24.04.2004 № 477/2004 “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, статті 28 Закону України від 21.05.97 № 280/97-ВР “Про місцеве самоврядування в Україні”:
1. Встановити коефіцієнт підвищення розмірів квартирної плати та плати (для приватних квартир) за утримання будинків і прибудинкових територій, встановлених розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 19.05.2000 № 748 “Про встановлення розмірів квартирної плати та плати (для приватних квартир) за утримання будинків і прибудинкових територій в м. Києві”, зареєстрованих у Київському міському управлінні юстиції 19.05.2000 за № 54/246 в розмірі 3,4.
2. Розміри квартирної плати та плати (для приватних квартир) за утримання будинків і прибудинкових територій встановлені п. 1 цього розпорядження застосовуються в межах норм, визначених законодавством (21 кв. метр загальної площі на наймача і кожного члена сім’ї та додатково за 10,5 кв. метра на сім’ю, а також при оплаті однокімнатної квартири). За надлишки загальної площі (крім однокімнатних квартир) розмір квартирної плати та плати (для приватних квартир) за утримання будинків і прибудинкових територій збільшується в 1,2 раза, крім малозабезпечених верств населення.
3. Взяти до відома, що розраховані з урахуванням коефіцієнтів підвищення, розміри квартирної плати та плати (для приватних квартир) за утримання будинків і прибудинкових територій, зазначені в п. 1 і п. 2 цього розпорядження, є обов’язковими для застосування житловими організаціями всіх форм власності при розрахунках з населенням.
4. Головному управлінню соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести пропозиції щодо соціальної підтримки малозабезпечених верств населення у зв’язку із підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги.
5. Виконуючому обов’язки заступника голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.
Голова Л. Черновецький
Аналіз регуляторного впливу щодо проекту розпорядження Київської міської державної адміністрації “Про встановлення розмірів квартирної плати”
1. Опис проблеми
Проект розпорядження підготовлений відповідно до статті 28 Закону України від 21.05.97 № 280/97-ВР “Про місцеве самоврядування в Україні” та у зв’язку із зростанням мінімальної заробітної плати, цін на матеріали, інші виробничі витрати, що призвело до збільшення фактичної собівартості утримання і обслуговування будинків і прибудинкових територій, яка на половину покривається діючими тарифами. (выделенно мной, на половину значит коефициент должен быть чуть больше 2, а тут 3,4. значит в цене заложено около 40% прибыли, это у монополиста, интересно правда)
2. Визначення цілей регулювання
Предметом правового регулювання проекту розпорядження є Закон України від 24.06.2004 № 1875-IV “Про житлово-комунальні послуги”, від 24.04.2004 № 477/2004 “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, стаття 28 Закону України від 21.05.97 № 280/97-ВР “Про місцеве самоврядування в Україні”. Введення в дію зазначеного розпорядження спрямоване на забезпечення державного регулювання тарифів на послуги з утримання і обслуговування будинків і прибудинкових територій.
3. Опис механізмів і заходів для розв’язання проблеми
Необхідність прийняття проекту розпорядження обумовлена виконанням вимог статті 28 Закону України від 21.05.97 № 280/97-ВР “Про місцеве самоврядування в Україні”, а також тим, що діючі розміри квартирної плати, які розраховувались із звітних даних за 1999 рік витрат житлових організацій, у зв’язку із зростанням мінімальної заробітної плати, цін на матеріали не покривають фактичних витрат по утриманню і обслуговуванню будинків і прибудинкових територій. З метою забезпечення покриття фактичних витрат житлових організацій, пов’язаних з утриманням будинків і прибудинкових територій, встановлюється підвищуючий коефіцієнт 3,4 до діючих розмірів квартирної плати.
4. Переваги обраного способу досягнення встановлених цілей
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2005 № 560 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій”, розмір тарифів повинний визначатись по кожному будинку окремо залежно від кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій, при цьому повинна забезпечуватися прозорість усіх складових з визначенням вартості кожної з них із розрахунку на 1 кв. м загальної площі квартир.
На сьогодні неможливо провести такі розрахунки у зв’язку із відсутністю Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем.
(выделено мной, это еще интереснее, согласно обоснованию отсутствует порядок оценки стоимости только лифтов и дисп. систем, а среднепотолочная оценка принята для всего.)
5. Економічний ефект від впровадження
Впровадження проекту розпорядження Київської міської державної адміністрації “Про встановлення розмірів квартирної плати” не потребує капіталовкладень.
Прогнозується економічний та соціальний ефект від прийняття цього розпорядження. Для уникнення негативного соціального ефекту застосовується градація між забезпеченими і малозабезпеченими громадянами.
Начальник Головного управління з питань цінової політики В. Яструбинський
|
_________________ Каждому свое: птице - небо, волку - лес |
|